srssersssdgimvssmicdsd

»Tokrat gremo volit«

petek, 22. marca, smo se dijakinje 3. letnika programa gastronomija in turizem udeležile usposabljanja “Tokrat grem volit” v Postojni. V mladinskem hotelu smo ob 10. uri program začeli s spoznavanjem ostalih udeležencev in mentorjev. Prva delavnica je imela naslov “Jaz in Evropska unija”, dijaki pa smo debatirali o prednostih in slabostih Evropske unije. Pridružil se nam je zastopnik kampanje Tokrat grem volit. Ob 13. uri smo imeli čas za kosilo in druženje. Popoldne smo se udeležile delavnice z naslovom “Kako aktivirati soljudi”, ob 17. uri pa je sledila še zadnja delavnica na temo multimedije. Po uri in pol intenzivnega dela smo se zbrali in imeli refleksijo dneva, po večerji pa nas je čakal še veliki kviz Evrope.
V soboto smo že zelo zgodaj pričeli z snemanjem kratkih filmov s tematiko “Tokrat grem volit”.  Ob 11.30 smo se udeležile še zadnje delavnice usposabljanja “Vodenje kampanj in drugih dogodkov”. Po kosilu pa je sledila refleksija celotnega dogodka in vrednotenje.
Na usposabljanju smo dijaki pridobili veliko novega znanja in stkali nova poznanstva, predvsem pa smo se naučili, kaj lahko kot posamezniki naredimo za Evropsko unijo.

Janja Glušič

Preberi več

Zlata Azra, srebrni Tajda in Anja, bronasti Dafina in Diellza na državnem tekmovanju v tehniki prodaje

V četrtek, 11. 4. 2019, je potekalo 43. državno tekmovanje v tehniki prodaje. Organizirala ga je Ekonomska in trgovska šola v Brežicah. Šolo za storitvene dejavnosti so zastopale Dafina Krasniqi, Anja Verbič, Diellza Kurtaj, Tajda Polc in Azra Ibrišimović. Dijaki trgovskih šol iz vse Slovenije so se pomerili v veščinah tehnike prodaje na področju živil, obutve, barv in lakov, malih gospodinjskih aparatov, kozmetike … Bodoče prodajalke so se odlično odrezale, saj so osvojile zlato, dve srebrni in dve bronasti priznanji. Azra Ibrišimović je v kategoriji kozmetika osvojila odlično zlato priznanje, Tajda Polc (kategorija živila) in Anja Verbič (kategorija barve in laki) sta prejeli srebrni priznanji, Dafina Krasniqi (kategorija obutev) ter Diellza Kurtaj (kategorija mali gospodinjski aparati) pa sta si prislužili bronasti priznanji.

Zlata, srebrna in dve bronasti medalji na XIV. Mednarodnem kulinaričnem festivalu – BISER MORA 2019

Maša Petkovnik, Neli Poličnik, Urban Romšak, Vid Gorenc, dijaki programa gastronomija in turizem ter gastronomija, so od 8. do 11. aprila 2019 tekmovali na XIV. mednarodnem kulinaričnem festivalu Biser mora na otoku Braču. Tekmovanja se je udeležilo 250 tekmovalcev iz 21-ih držav. Svoje jedi so predstavili Romuni, Belorusi, Albanci, Makedonci, Grki, Francozi, Italijani, Črnogorci, Bosanci … Pod mentorstvom Marijane Novak in Janeza Jevšnika so naši dijaki posamično tekmovali v pripravi rižot in jajčne jedi, timsko pa v pripravi 3-hodnega menija.
Med največjimi mednarodnimi kuharskimi mojstri so dosegli izjemne rezultate. V pripravi rižote je Neli Poličnik osvojila zlato medaljo (rižota s pridihom pomladi), Maša Petkovnik si je priborila srebrno medaljo (rižota z jurčki, gamberi in bučkami), Urban Romšak pa se je izkazal z bronasto medaljo (rižota s hokaido bučo in dimljenim lososom). Vid Gorenc in Urban Romšak sta kot uigrana dvojica pripravila 3-hodni meni, s katerim sta si prislužila bronasto medaljo (gozdna pot do Brača). Po izvirnosti, pretanjenem okusu, dekoraciji in postrežbi so se naši dijaki uvrstili v sam mednarodni kulinarični vrh. Mednarodno tekmovanje je bilo za naše dijake izjemna izkušnja in morda začetek poti velikih kuharskih mojstrov.

Preberi več

Dijaki tekmovali iz angleške in nemške bralne značke

28.3. 2019 je na Šoli za storitvene dejavnosti potekalo državno tekmovanje iz angleške bralne značke ERB (Epi Reading Badge). Udeležili so se ga dijaki 1. in 3. letnikov srednjega strokovnega ter poklicno-tehniškega izobraževanja. Vsak letnik je prebral tri knjige, na tekmovanju pa so se pomerili v razumevanju prebranih del, poznavanju osebnosti ter besedišča. Najbolje so se odrezali dijaki programa gastronomija in turizem Minea Štor (1. letnik), Adel Habibović ter Anastazija Tevž (3. letnik), ki so dosegli srebrno priznanje. Za tekmovanju iz nemške bralne značke so dijaki morali prebrati dve knjigi. Srebrno priznanje je osvojila Špela Smolej, dijakinja 1. letnika programa gastronomija in turizem.

Odličja Aljaža Vejnovića

V soboto, 6. 4. 2019, je v Velenju potekal 32. Memorial Boštjana Mariniča z mednarodno udeležbo, na katerem so sodelovali plavalci iz Slovenije, Avstrije, Bosne in Hercegovine ter Hrvaške. Med tekmovalci je bil najuspešnejši naš dijak, Aljaž Vejnovič,  ki je  ponovno  posegel po najvišjih rezultatih in osvojil dvakrat prvo  in enkrat tretje mesto.

Iskrene čestitke tudi za doseženih pet  odličij  na mednarodnem tekmovanju Zadar open 2019.

Preberi več

Virtualno doživetje zgodbe o hmeljarstvu

Dijaki 4. GT so si v Ekomuzeju hmeljarstva in pivovarstva v Žalcu 6. aprila 2019  ogledali zbirke in izvedeli, da je Slovenija med vodilnimi proizvajalci najbolj kakovostnega hmelja na svetu. Posebno doživetje je predstavljal virtualni ogled filma o hmeljarstvu. S posebnimi VR očali so spoznali zgodbo o savinjskem hmelju, delu in običajih, ki so s povezani s hmeljarstvom. Na TIC-u Žalec so spoznali aktualne turistične produkte, povezane zlasti s hmeljarstvom. Sledil je voden ogled, ki se je zaključil na največji atrakciji mesta, zaradi katere se je Žalec vpisal na globalni turistični zemljevid – fontani piv Zeleno zlato. Kljub dejstvu, da dijaki piva niso okusili, so na doživet način spoznali zgodbo o hmeljarstvu in njegov pomen za turistični razvoj regije.

Ministrica za pravosodje Andreja Katič podelila priznanje Šoli za storitvene dejavnosti

V torek, 9. 4. 2019, je na Brdu pri Kranju ravnateljica Šole za storitvene dejavnosti Mateja Klemenčič iz rok ministrice za pravosodje Andreje Katič prejela priznanje. Šola že vrsto let sodeluje s Prevzgojnim domom iz Radeč. Mladostnikom, ki so v trenutkih največje ranljivosti in iskanja svoje lastne identitete »zašli na stran poti«, omogočamo izobraževanje v različnih programih. Ob tem pa ne podajamo le znanja, ampak sodelujemo pri njihovem razvoju, pridobivanju pozitivne samopodobe, skušamo dvigniti sposobnosti pozitivne komunikacije in odnosa, ne nazadnje pa se trudimo, da bi lažje stopali po poti k odraslosti.

»Znanje, ki ga podajamo z ljubeznijo, ki ga iščemo z ljubeznijo, nas oplemeniti, nas osvobodi, nam odpre oči. Svoboda skozi vednost in ljubezen do znanja je morda najvišja vrednota tega sveta.«

Lenart, Adel, Erika in Žan uspešni na državnem tekmovanju iz angleščine

V soboto, 6. 4. 2019, je bilo na Srednji šoli za strojništvo, mehatroniko in medije na ŠC Celje državno tekmovanje iz angleškega jezika – Poliglot. Med 144-imi sodelujočimi dijaki iz vse Slovenije so Šolo za storitvene dejavnosti zastopali 4 dijaki: Lenart Kukovec, Adel Habibović, Žan Kreft in Erika Blekač. Najbolje se je odrezal Lenart Kukovec, ki je tokrat pokazal največ znanja in spretnosti. Krovna organizatorka tekmovanja je vsako leto Šola za storitvene dejavnosti, v soboto pa so se dijaki v znanju angleškega jezika pomerili že 14-ič zapored. Naši učiteljici Marta Pačnik in Bojana Urbanc sodelujeta pri sestavljanju in popravljanju nalog, pri zaključni prireditvi ter podelitvi nagrad in priznanj. Tudi tokrat je bila nagrada za zmagovalca mamljiva: 3-dnevni izlet v London, ki ga je podarila agencija TWIN iz Ljubljane.

Tara dosegla srebrno priznanje na XVIII. državnem tekmovanju zgodovinarjev

V soboto, 30. 3. 2019, je na Gimnaziji v Murski Soboti potekalo XVIII. državno tekmovanje zgodovinarjev. Z naše šole sta se ga udeležila Tara Šertel, dijakinja zaključnega letnika programa gastronomija in turizem, in Izidor Destovnik, dijak prvega letnika programa gastronomija. Tema tekmovanja je bila “Prelomni leti 1918/19”. Med 129-imi tekmovalci je Tara dosegla odlično srebrno priznanje.

Arhiv

Spremljajte nas na socialnih omrežjih